Klachtenregeling

Jouw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Dcolor.

Hoe kun je jouw klacht melden?

Contacteer ons zo snel mogelijk als je een klacht hebt, mede om eventuele schade te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt, als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in jouw belang om jouw klacht schriftelijk kenbaar te maken, je kunt dit doen door ons te mailen of stuur een brief naar:

Mailadres:
info@dcolor.nl

Fysieke post:
Dcolor
T.a.v. Klachtenregeling
Maidstone 8
5026 SK Tilburg

Natuurlijk is het ook mogelijk om jouw klacht telefonisch kenbaar te maken op het volgende telefoonnummer:
+31(0)13 7112420 (ma-vr 08.00-18.00)

Wat gebeurt er met jouw klacht?

Wij streven ernaar jouw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen en het op te lossen, mocht dit niet lukken krijg je uiterlijk binnen 3 werkdagen een bericht met:
Een bevestiging van jouw klacht, wie jouw klacht behandelt en de verwachte oplossingstijd.
Een bericht met de oplossing van jouw klacht. Kunnen wij jou niet de gewenste oplossing aanbieden dan zullen wij, in overleg met jou, naar andere mogelijkheden kijken.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dcolor.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.